PrzedmiotyElityElity IIHerosiTytaniKupcyQuesty

Quest - "Rachunek dla głupca." (lvl 110)

Quest jest dzienny!

Mapa:

Ithan

Opis:

Zleca Garus Tyrrak Garus Tyrrak .

"Idź do Drymazjusza do karczmy Pod Zielonym Jednorożcem."
Udajemy się na Mokradła do karczmy i rozmawiamy z Drymazjuszem Drimuarius .
Nie zastraszamy!
"Dwa denary? Oczywiście, że jestem z tobą!"

"Jeśli jesteś gotowy, porozmawiaj z Drimuariusem."
Ponownie rozmawiamy z Drimuariusem.

"Idź do ratusza w Karka-han, by poszukać informacji o V'arze."
Z listem Zwinięty list do Van Saura Van Saur i rozmawiamy o V'arze.

"Poszukaj Hilarii lub jakichś śladów V`ara na Radosnej Polanie."
Idziemy na Radosną Polanę. Podchodzimy do ławeczki "Kocham K." na kordach 61,36 i znajdujemy karteczkę Rozerwana karteczka. Z łódki "Casiopeia" na kordach 84,39 wyciągamy flakonik Flakonik , a z głębokiej wody na kordach 80,35 wyławiamy drugą część karteczki Druga część karteczki .
"Mocno szarpię, choć zaczynam tracić przytomność." - ta opcja nas zabija, dobre wyjście jak ktoś nie ma ochoty iść z buta :)

"Postępuj według wskazówek, które znalazłeś."
Idziemy do Menarika Menarik . Nie denerwujemy! Następnie udajemy się do Van Saura.

"Zdobądź klucze do domu Menarika."
Udajemy się do strażnika lochów Strażnik lochów i podajemy mu hasło, a on wpuszcza nas do lochów.
Hasło - "Kluseczki, kluseczki, ja wszystkie was kluseczki całoooooooować chcę!"
Tam rozmawiamy z Aldaru Aldar . Nie zabijamy go! Dostajemy klucz do domu Menarika Klucz Menarika .

"Zbadaj dom Menarika."
Idziemy do domu Menarika i rozmawiamy z potworem Potwór . Nie zabijamy go!

"Poszukaj śladów V'ara."
Z zegara(8,10) wyciągamy tryby Tryby zegarka i wkładamy je do piecyka(6,3).

"Znajdź aktywator, który pomoże uruchomić maszynę."
Idziemy do strażnika skarbca Strażnik skarbca i kupujemy za 5k sztabkę złota Sygnowana sztabka złota i zrzucamy mu ją na nogę. "Zwalcz swój skurcz siłą swojego umysłu i biegnij otworzyć skrzynkę." , dostajemy klucz Klucz do skrzynki z którym biegniemy otworzyć skrzynkę(20,6) i wyciągamy z niej spilkę Krystynki Szpilka Krystynki . Wracamy do piecyka i umieszczamy w nim szpilkę, następnie obracamy 2x po 180 stopni.

"Zbadaj efekt swoich działań."
Podchodzimy do półek(7,3) i przyglądamy się im uważnie.

"Udaj się na poszukiwania."
Wchodzimy do Jamy(60,58).

"Porozmawiaj z ludźmi w środku domu."
Idziemy przez Jaskinie pod Prastarą Puszczą do zakażonego domu, gdzie rozmawiamy z Eliską Eliska .

"Porozmawiaj z Drimuariusem."
Rozmawiamy z Guvernem Guvern , przepuszcza nas. Idziemy porozmawiać z Drimuariusem Drimuarius .

"Wejdź do drzewa życia i porozmawiaj z jego mieszkańcem."
Rozmawiamy z Terraco Terraco . Garus jest z Meveril.

"Zanieś Elisce śniadanie."
Zanosimy Elisce śniadanie Śniadanie Eliski .

"Wracaj do Terraco."
Idziemy do Drimuarius. Rozmawiamy z Terraco.

"Idź do Drimuariusa."
Rozmawiamy z Drimuariusem. Zamienia nas on w muchę.

"Rozejrzyj się, co się dzieje."
Podlatujemy do Garusa, później do Van Saura i do Hilangera.

"Podfruń do Van Saura."
Podfruwamy do Van Saura. Giniemy i otrzymujemy nagrodę.

Nagroda:

Złoto: 0
Exp: 348100
PH: 10
Przedmioty: Denary
Autor opisu: Siso