PrzedmiotyElityElity IIHerosiTytaniKupcyQuesty

Quest - "Rozpraw się z władcami mrozu, zamieszkującymi lodowe jaskinie w okolicach Thuzal" (lvl 275)

Mapa:

Rozlewisko Kai

Opis:

Opis questa z forum Margonem: http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=51949&ps=49#post25742901.
Quest zaczynamy Rozlewisko Kai (16,4).

Dowiedz się, kim są władcy mrozu. Porozmawiaj na ich temat z osobą, która pamięta wojnę magów.
Kto lepiej pamięta wojnę magów jak nie Niel - (15,13) ? Ithan wyruszamy do niego.

Udaj się do Jarena, aby zasięgnąć jego rady w tej sprawie.
Więc idziemy do Jarena - (3,28) ? Ithan -> Baraki (41,16) -> Baraki p.1 .

Odszukaj maga w Margonem, który doradzi ci, jak zabezpieczyć się przed potężną magią władców mrozu.
Mag Rein (4,12) ? Werbin

Porozmawiaj z magiem Halemirem.
Idziemy. Mag Halemir (79,29) - Nithal -> Akademia wojskowa ? stajnia (7,40) -> Zachodnia Rubież (5,18)

Zasięgnij wiedzy na temat starej magii w bibliotece w Karka-han. Postaraj się odnaleźć księgę o wojnie magów i zanieś ją Halemirowi.
Bibliotekarka Nemera (17,14) ? Karka-han -> Biblioteka miejska (75,36)

Zaczekaj, aż bibliotekarka Nemera odszuka dla ciebie właściwą książkę. Musimy poczekać 15-20 minut.

Zanieś książkę magowi Halemirowi.
Idziemy do Maga.

Zaczekaj chwilkę, aż Halemir przejrzy księgę.
Czekamy 5 minut.

Postaraj się zdobyć przedmioty, z których Halemir wykona amulet niewrażliwości na magię. Przynieś magowi szafir, akwamaryn oraz turkus.
Turkus zdobędziemy z Harpii, a akwamaryn oraz szafir z Minotaurów.

Spróbuj przedostać się do lodowych komnat zamieszkiwanych przez magów. Poproś Lirka, zeby wskazał ci drogę.
Cała naprzód!

Spróbuj przedostać się do lodowych komnat zamieszkiwanych przez magów. Poproś Lirka, zeby wskazał ci drogę.
Rozmawiamy z barierą - ona niestety wysyła nas do miasta.

Poinformuj Lirka, że pierwsza próba zakończyła się niepowiedzeniem.
Mówimy Lirkowi co wydarzyło się w jaskini.

Przekaż Halemirowi wiadomość o twojej porażce.
Idziemy.

Porozmawiaj z wiedźmą Hoskarią.
Znajdziemy ją w wiosce rybackiej.

Zdobądź smoczy pazur, by wykonać magiczny amulet.
Po rozmowie z Perthem zgadza się załatwić pazur za 15 denarów! będzie chciał 30, ale nie dajcie się.

Dowiedz się, czy Perth zdobył już smoczy pazur dla ciebie.
Czekamy.

Zanieś smoczy pazur Hoskarii.
Zanosimy pazur Wiedźmie.

Wykorzystaj wzmocniony amulet i postaraj się przedostać przez magiczną barierę.
Z ulepszonym amuletem udaje nam się przejść przez barierę.

Zabij grupowo: Furion (0/1)
Zabij grupowo: Zorin (0/1)
Zabij grupowo: Artenius (0/1
Zbieramy drużynę i naprzód!


Zaczekaj, aż skrzat sprawdzi prawdziwość twoich słów. - 10 min Gdy skrzat wraca zadanie dobiega końca.

Otrzymano 93.3m punktów doświadczenia
Otrzymano 3m złotych monet
Otrzymano 500 punktów honoru


Ten exp jest z priva, na zwykłym świcie jest mniej."

Nagroda:

Złoto: 3000000
Exp: 18000000
PH: 500
Przedmioty:
Autor opisu: Forum Margonem