Lodowa różdżkaTyp: Różdżki
Obrażenia od zimna +423
oraz spowalnia cel o 0.53 SA
Tej różdżki używają uczniowie maga Halemira, aby przejść próbę mocy. Wiąże po założeniu
Wymagany poziom: 49
Wymagana profesja: Mag
Wartość: 11.6k
Hektus Wyrwidąb63 lvl
Mapa: Akademia wojskowa p.1(25,15)
Mag Halemir62 lvl
Mapa: Zachodnia Rubież (80,29)
Łucznik Tellhar61 lvl
Mapa: Zachodnia Rubież (81,21)
Lodowa różdżkaTyp: Różdżki
Obrażenia od zimna +423
oraz spowalnia cel o 0.53 SA
Tej różdżki używają uczniowie maga Halemira, aby przejść próbę mocy. Wiąże po założeniu
Wymagany poziom: 49
Wymagana profesja: Mag
Wartość: 11.6k
Drewniany mieczTyp: Jednoręczne
Atak: 413-505
Ten miecz służy kadetom Hektusa Wyrwidęba do treningu celności. Wymagany poziom: 50
Wymagana profesja: Tancerz ostrzy, Paladyn, Wojownik
Wartość: 13.3k
Refleksyjny łuk treningowyTyp: Dystansowe
Atak: 471-576
Przebicie pancerza +15%
Ten łuk ma ci pomóc zaliczyć trening łucznika Tellhara z Nithal. Wiąże po założeniu
Wymagany poziom: 50
Wymagana profesja: Łowca, Tropiciel
Wartość: 12.7k

Quest - "Ukończ trening ostrzy w Akademii Wojskowej." (lvl 50)

Mapa:

Nithal

Opis:

Questa zlecają różne NPC w zależności od naszej profy.
Dla wojowników questa zleca Hektus Wyrwidąb Hektus Wyrwidąb
Dla magów Mag Halemir Mag Halemir
Dla łowców/tropów Łucznik Tellhar Łucznik Tellhar

Dla różnych profesji są różne pytania podczas treningu.

Oto przebieg pytania i odpowiedzi dla MAGA:
Pierwsza część questa to Próba Mądrości.
1. Mag Halemir: Czas więc zacząć egzamin. Test zawiera sześć pytań, a sprawdzi on twoją wiedzę i inteligencję. Aby zdać, musisz poprawnie odpowiedzieć na co najmniej trzy. Czytam zatem pierwsze pytanie: Wymień w kolejności alfabetycznej drzewa lasu liściastego.
Choinka, cis, dąb, klon, lipa.
Acer, buk, lipa, wierzba.
Acer, grab, jesion, modrzew, olsza, wiąz.
Thuja, dąb, jesion, świerk.

2. Mag Halemir: A więc czytam kolejne pytanie: Na budynku znajdowały się wróble i gołębie. Po południu zniknęła połowa wróbli i trzecia część gołębi, łącznie 18 ptaków. W rezultacie na budynku zostało tyle samo wróbli co gołębi. Ile zatem ptaków zostało na budynku?
20 ptaków.
26 ptaków.
22 ptaki.
24 ptaki.

3. Mag Halemir: Przed tobą już trzecie pytanie. Powiedz mi proszę, jaki zestaw uzbrojenia wybrałbyś do walki z łowcą?
Magiczna różdżka druida, Magiczny płaszcz druida, Pomocniczy totem Figlida.
Patyk szamana, Szatę kleryka, Totem wielkiego Figlida.
Różdżka Vonarosa, Płaszcz Vonarosa, Orb zniszczenia.
Różdżka Figlida, Szata Figlida, Totem wielkiego Figlida.

4. Mag Halemir: Zanim odpowiesz na to pytanie, lepiej dobrze się zastanów. Czytam zaś jego treść: Pewien kupiec z dalekiej krainy przybył do Nithal. Poprosił on pewnego mieszkańca, stojącego przy zegarze, o wskazanie jak najkrótszej drogi do Kwiecistego Przejścia. Jakiej odpowiedzi udzielił ten mieszkaniec?
Idź prosto, do Podgrodzia. Potem udaj się na Nizinę Wieśniaków i idź prosto do Eder. Tam skręć w lewo podążaj prosto, a następnie skręć w lewo.
Udaj się do Podgrodzia, do którego trafisz idąc na północ. Następnie, idąc na północny zachód, wyjdź do Niziny Wieśniaków. Stamtąd idź na północ, aż dojdziesz do Eder, gdzie skręcisz na wschód. Potem przez idź przez Zasłonięte Jezioro, Spokojne Przejście oraz Lazurowe Wzgórze. Tak trafisz do celu.
Aby dostać się do Kwiecistego Przejścia musisz iść przez: Podgrodzie Nithal, Nizinę Wieśniaków, Gościniec Bardów, Eder, Spokojne Przejście, Zasłonięte Jezioro, Słoneczną Wyżynę oraz Lazurowe Wzgórze.
Idąc teraz na północ natrafisz na Podgrodzie Nithal. Będąc tam, kieruj się na północny zachód, aż dotrzesz do Niziny Wieśniaków. Potem udaj się na północ w kierunku Eder przez Gościniec Bardów. Gdy tam tam przybędziesz, idź na zachód przez Spokojne Przejście, aż do Lazurowego Wzgórza. Na południu tej lokacji znajduje się przejście do twojego celu.
Udaj się teraz do północnej bramy, aby przejść do Podgrodzia. Tam kierując się na północny zachód, przejdź do Niziny Wieśniaków, gdzie idąc na północ natrafisz na Eder. Będąc tam, udaj się do Spokojnego Przejścia, do którego przejście znajdziesz na zachodzie. Gdy już się tam znajdziesz, przejdź kolejno Zasłonięte Jezioro, Słoneczną Wyżynę oraz Lazurowe Wzgórze. Tam udaj się na północ, aby przejść do Kwiecistego Przejścia.

5. Mag Halemir: Jako mag musisz wiedzieć jak nazywa się twój mistrz i gdzie się znajduje. Tak więc odpowiedz mi, kim jest twój mistrz?

Estoteles, Siedziba Maga.

6. Mag Halemir: Przed tobą ostatnie pytanie. A brzmi ono tak: Jaka umiejętność byłaby najbardziej skuteczna w walce przeciwko Tarmusowi Wudenowi i jego obstawie?

Kula Ognia

Teraz idziemy do księgi zaklęć. Znajdziemy ją na p.1 w Akademii, leży ona na stole koło kadetów. Czytamy książkę, aby wiedzieć jakich zaklęć używać. Kiedy przejrzeliśmy księgę mamy iść do wiedźmy Edny jest w podgrodziu Nithal (19,38) . Naszym zadaniem jest przemienić 3 kamienie ; pierwszy w ognisty; drugi w lodowy, a trzeci w zupę cebulową.
Pierwszy kamień: ? Ognius spalonus, itemos!
Drugi kamień: ? Itemus, freezenus!
Trzeci kamień:? Manganus, supos, onius!

Druga część questa - Próba Sprytu

Mag Halemir: [ Stoisz niedaleko Halemira, który jeszcze cię nie spostrzegł. ] Co robisz?
? Podchodzę do niego od tyłu.
? Podchodzę do niego od przodu. Poprawna odp.
? Podchodzę do niego od boku.
? Rzucam się na niego.
? Uciekam.

Mag Halemir: [ Podchodzisz do trenera od przodu. Ten nieprzygotowany stwarza ci okazję do rzucenia zaklęcia. ] Jakie zaklęcie wypowiadasz?
? Verandi, evexa memorti!
? Niebos gromus, spados, niegos!
? Ognius spalonus, itemos!
? Alakazmus paralizaus us! Poprawna Odp.
? Itemus, freezenus!
? Wicherus wzmogous, plasus!

Mag Halemir: [ Zaklęcie okazało się skuteczne, udało ci się sparaliżować Halemira. ] Wypowiedz teraz kolejne zaklęcie.
? Wicherus wzmogous, plasus!
? Alakazmus paralizaus us!
? Neutralizus maximus pokus!
? Itemus, freezenus!
? Gackus latus tous!
? Niebos gromus, spados, niegos! Poprawna Odp.

Mag Halemir: [ Wezwałeś grom z nieba, który uderzył dokładnie w Halemira. Zniwelował on jednak paraliż i trener od razu zaatakował potężnym ciosem. Udało ci się jednak go przetrwać. ] Wypowiadasz jakieś zaklęcie?
? Gackus latus tous!
? Ecurpio heales mea! Poprawna Odp.
? Orbus magicus aulous!
? Alakazmus paralizaus us!
? Itemus, freezenus!

Mag Halemir: [ Rzuciłeś na siebie czar uzdrowienia, który uleczył rany zadane przez poprzedni cios. Mag wygląda teraz na zmęczonego, to twoja szansa na ostateczny atak! ] Jakie zaklęcia wypowiadasz?
? Itemus, freezenus! Ognius spalonus, itemos!
? Alakazmus paralizaus us! Ecurpio heales mea!
? Orbus magicus aulous! Ecurpio heales mea!
? Verandi, evexa memorti! Neutralizus maximus pokus!
? Orbus magicus aulous! Verandi, evexa memorti! Poprawna Odp.

Mag Halemir: [ Świetnie przemyślałeś ten ruch. Najpierw zaklęcie ochrony, które obroniło cię przed ostatnim ciosem Halemira. Potem ostateczny cios, którym udało ci się pokonać trenera. On wstając serdecznie ci pogratulował i kazał udać się na odpoczynek przed kolejną próbą. ]
? dalej

Kiedy już odpoczęliśmy:

Mag Halemir: Powiedz mi, jak tam postępy?
? Chciałbym przystąpić do ostatniej, trzeciej próby.
? Powiem ci innym razem.

Mag Halemir: Cieszę się, że już jesteś. Jak wiesz, czeka cię teraz próba mocy, przed którą będziesz musiał udać się na ćwiczenia do piwnicy Akademii, aby nikt nie widział twych praktyk... Po nich wrócisz tutaj, do Zachodniej Rubieży i przejdziesz ostatnią próbę.
? A na czym będzie ona polegała?
? Nie mam najmniejszego zamiaru nic robić.

Mag Halemir: Będziesz musiał różdżką zamrozić słomianą kukłę. Oczywiście mógłbyś zrobić to używając zaklęcia, ale nie jesteś jeszcze na tyle potężny, aby tego dokonać. Czy masz jeszcze jakieś pytania?
? Tak, czy mogę jeszcze odpocząć?
? Nie, nie mam. Mogę rozpocząć ćwiczenia.
? A skąd mam wziąć różdżkę do tej próby?

I dostajemy: Lodowa różdżka

Lecimy zamrozić kukłę - znajdziemy ją w podziemiach akademii (stajnia akademii). Trenujemy (rózgą), aż kukła pozwoli nam skończyć ćwiczenia, inaczej nie pojawią się odpowiednie dialogi, po czym idziemy do Halemira.
Przy rozmowie z nim nie chwalimy się, że zgubiliśmy różdżkę, bo wówczas nas zabije. Gdy wybierzemy poprawną odpowiedź przenosi nas do miejsca gdzie mamy znaleźć teleport, który teleportuje nas z powrotem na zachodnią rubież.
Potworków po drodze nie trzeba zabijać - wystarczy znaleźć teleport i wejść do niego.

Nagroda;
163,5k Punktów Doświadczenia Lodowa różdżka i 15k złota.

Oto pytania i odpowiedzi dla TROPICIELA.

Pytanie 1
A więc powiedz mi z czego składa się prawdziwy, solidny łuk?
Odp.4 Majduny i cięciwy

Pytanie 2
Jakie drewno najbardziej nadaje się na łuk?
Odp.1 Cisowe

Pytanie 3
Wymień mi nazwy łuków, które znasz.
Odp.2 Refreksyjny, żywiołów?

Pytanie 4
W czym łucznik nosi strzały?
Odp.1 W kołczanie

Pytanie 5
Jak się zwie i gdzie się znajduje mistrz Tropicieli?
Odp.4 Yrfan z błędnego szlaku

Pytanie 6
Jaki zestaw uzbrojenia powinien założyć tropiciel walczący z magiem?
Odp.1 Zamrażający łuk?

Pytanie 7
Kto przyczynił się podczas wojnie magów?
Odp.2 Irmina
Odpowiedzi dla WOJOWNIKA (znalezione gdzieś w sieci ;)):
1.błyskawiczny atak i powrót do zwartej defensywnej pozycji
2.na związaniu sil przeciwnika i otoczenia go, a nastepnie ataku
3.siejąc waśń i niezgodę, wśród obywateli wrogiego kraju.
4.maczuga
5.Kiścień,Tancerz ostrzy
6.zależne od rodzaju potyczki
7.wojna magów
8.karka-han
9.Glenkus,Zburzona twierdza

Nagroda:

Złoto: 15000
Exp: 163000
PH: 0
Przedmioty: Lodowa różdżka Drewniany miecz Refleksyjny łuk treningowy
Autor opisu: Ksiądz Robak
© 2013 Zahhak | Grafiki przedmiotów zamieszczonych na stronie należą do Garmory sp. z o.o.